sâmbătă, 13 septembrie 2008

Liniste, se filmeaza!

Da, chiar asa a fost astazi. De fapt, mai mult am auzit: Aplauze! Ideea e ca astazi am fost sa sustin o prietena la o filmare. Este vorba de emisiunea Calendarul anului, de pe Prima tv. Buun, si cum ii promisesem ca merg, azi dimineata pe la 10 trageam de ochi sa ma trezesc. Toate bune si frumoase, ajung acolo pe la 11:00 impreuna cu o colega de munca si asteptam. Trebuia sa intram la filmare la ora 12:00. Dupa 2 ore de asteptare si jumatate de pachet de tigari intram in sfarsit. Lumea emotionata: mamaaa, abea astept sa-l vad pe Iantu. Pe cine? Pe Hantzu? (Hantzu era un coleg de etnie rroma in scoala generala). Am facut aceasta asociere doar pe baza numelui, fara sa vreau. Acum na.. ce era sa fac, trebuia sa particip la o emisiune Virgilista, asa cum le zic eu. Pana sa intram, trece pe langa noi madam' Levintza: nu va recomand sa va imbracati in hainele pe care le purta ea!
Asaaaaa, intram cu totii, harmalaie, locuri, care, unde, cum? Ne asezam in partea rezervata coafezelor (a da, noi am sustinut echipa coafezelor). Cei din echipa barmanilor ceva mai vioi. Nu-i bai.. ii dovedim...abea astept sa strigam toata galeria: ale, ale, alee.. coafezeleeeee sau Igiena S.R.L. .....Coafeaza fetele! Stupoare, n-am facut altceva decat sa aplaudam la comanda si sa mai fluieram din cand in cand (si sa injuram in gand). Ce mai tura-vura, dupa vreo 3 ore de stat, in care nu are rost sa spun ce ne-a durut mai tare, plecam, slava Domnului!
Ma intreb oare daca am voie sa spun cine a castigat! Cum nu ne-a interzis nimeni am sa va spun: ba-daaaaaa, ba-buuuummmmm... ei da: echipa barmanilor. O sa vedeti voi de ce!
Legat de concurs: organizare proasta, concurentii nu au cunoscut niciodata persoanele pentru care concureaza (nu era normal sa fie asa?), iar telespectatorii in nici un caz nu au cum sa voteze (emisiunea este inregistrata); ce e drept, plicurile au fost sigilate.. da de la juriu pana la noi....
Amica pentru care m-am dus este usor de recunoscut; ea este cea isterica.. asta in cazul in care nu aveti ce sa faceti si o sa va uitati la emisiune peste vre'o saptamana sau 2, nu stiu sigur cand va fi. Primul episod am inteles ca este maine, 14 sept. 2008, Asistente vs. Taximetristi.
Aveti si cateva imagini din culise:P Imi cer scuze pentru calitate, dar sunt facute cu telefonul:(.



Cat despre mine, nu imi veti vedea decat picioarele, sunt in partea stanga a coafezelor (stanga lor, dreapta imaginilor aparute la tv), coltul dreapta sus.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hopa deci esti bebelus in lumea blogului :) Iti doresc sa ai inspiratie si sa nu te lasi descurajat de comentarii, alea rele bineinteles :)
Deci pe ce-o sa se axeze blogul?

justDan spunea...

Mersi frumos! Las' ca am sa cresc eu sigur:)
Blogul nu vreau sa fie axat exact pe ceva anume; voi scrie despre experientele mele, despre ideile mele si orice mi se pare mie interesant:)

Anonim spunea...

Emisiune "virgilista" ... tare asta :)) hai k e nice inceputul ... presimt k voi mai rade citind p aici ;)) pupici dan :*:*:*

Anonim spunea...

:D Scrie acolo ca scrii bine. Eu te urmaresc. Numai ai grija cu Canadienii astia ca sunt peste tot.