duminică, 1 martie 2009

Banc cu talc:))

Un vanator pleaca la vanatoare de iepurasi.
Vede unul, ocheste, cand sa traga, o laba il bate pe umar:
- Bai, eu sunt ursul carpatin, ce faci vanezi in padurea mea? Jos textila!
Vanatorul enervat, se intoarce a doua zi cu 2 pusti sa prinda ursul carpatin.
Il vede, ocheste, cand sa traga, o laba il bate pe umar:
-Bai, eu sunt ursul grizzly, ce faci, imi vanezi fratele carpatin? Jos textila!
Si mai enervat, vanatorul se intoarce cu 3 pusti si un snipper sa prinda ursul grizzly.
Il vede, ocheste, cand sa traga, o laba il bate pe umar:
- Bai, eu sunt ursul polar, ce faci? Il vanezi pe varul grizzly? Jos textila!
Extrem de enervat, cu fundul franjuri, vanatorul inarmat cu un intreg arsenal, se intoarce sa prinda ursul polar.
Il vede, ocheste, cand sa traga, o laba il bate pe umar:
-Bai, eu sunt leul..... am auzit ca nu vii aici pentru vanat!


;) Mersi fain Elena!=))

Un comentariu:

Smart, funny and modest spunea...

hahahahahhahahaha :-))))) bun asta bun :))