luni, 13 octombrie 2008

Cronica unei duminici

M-am trezit pe la 12:00, dupa o sambata mai mult sau mai putin odihnitoare). Intre 12:00 si 16:00 am tot facut planuri de iesit la relaxare, prea era soare afara:)... le-am schimbat din jumate'n jumate' de ora;)) Dupa ce am pierdut 1/5 din weekend in fata calculatorului (da, stiu, nasol:( ), m-am hotarat sa ies in final.
Asteptand in Herastrau o buna prietena admiram privelistea: 2 copii bateau mingea pe caldaram, foarte bine, dar ce-or manca? la 12 ani sunt mai solizi decat mine :)), skateri, rolleri, bmx-eri, si alti rotile-eri (frate ce de chestii pe 2-3-4 roti au aparut, si eu n-am mai mers pe o bicla de vre-un an:( [de ce dracu' am vandut-o?] ), reprezinta vreo 1/2 din oamenii din parc. Acelasi gen de bisericute: fete cu mult negru la ochi, 2-3 pierce-uri mai mult sau mai putin vizibile, baieti pletosi, care mai de care mai schematici, se intrec in a atrage atentia fetiscanelor fara buletin, care printr-o cazatura, care printr-o schema pe jumatate reusita; ce tru' sunt, mai ales tipul cu mana in ghips dar calare pe skate (in ce usa si-o fi prins degetul de avea toata mana in ghips???).
Foarte interesante mi se par cuplurile care se plimba impreuna pe role.. din pacate destul de putine... putini mai stiu sa se bucure de timpul liber petrecut impreuna.....
Uite ca apare amica mea! Nu ne-am mai vazut de o luna, nui nimic, inainte nu ne-am vazut 1 an:)). Dam o raita prin Herastrau, mica oaza de relaxare in zumzetul nebun de duminica al masinilor. Mancam un porumb copt, doamne, n-am mai mancat unul de vreo 2 ani, uitasem ce gust are, de fapt e pe aproape, nu se compara cu cel facut in tast sau facut pe vatra de bunica:X!
Vis-a-vis, o trupa amerindiana... credeam ca e Jose Fernando Wayra.. m-am inselat... si astia arata si canta interesant, dar nu se compara.... si chiar vroiam sa iau al treilea album al lui Jose:(.
Dupa vreo 3 ore de cheer up, povestiri si aduceri la zi (ms frumos!), plec pana la birou, cu gandul sa pregatesc ceva materiale pentru un seminar de maine; spre dezamagirea mea au fost facute deja... chiar aveam chef:( il sun pe sefu' sa-i spun ca am facut act de prezenta si ma indrept spre o noua destinatie: al meu fost coleg de liceu... taclale, conquiztador, table, dam un fotbal in casa (baiii, am 20 de ani:)), da' las ca imi place sa ma simt ca la 16:D), si cica hai sa ma duc si eu pe la casa mea; normal, stam in fata scarii pana mai adineauri... ce tare, parca nici n-am plecat din RDV..:D, atat ca acum nu mai stam pe scari in fata Asiromului palavragind verzi si uscate..blah blah...
Uite ca e deja 7 dimineata, in 3 ore tre' sa fiu la munca.. se lumineaza, ma duc sa-mi fac o cafea ca deja am dat-o in cronica de luni:))
Daca ai rezistat pana aici te felicit, ca nu mai stiu ce am scris! Buna dimineata!

Un comentariu:

Ame spunea...

neatza :)) ...'amerindienii 'aia sunt din Ecuador,imi place ce ai scris ,mai ales de cuplurile alea care inca se mai bucura de o duminica in Herastrau.