joi, 26 februarie 2009

Zmovie time: 2 in 1

Mdea, sara faina de filme bre:D
Pe la 5 jumate' asa, cand ma gandeam sa plec home sa ma hodinesc si io oleaca, vine colega Luiza cu propunerea: Hai la film!... -Bleah..acu' te-ai gasit? ca-s obosit blah blah... Hmmm, cum as putea sa ratez?:D:)) Si da-i repede si suna din lume..Panda insa isi facea publicitate gratuita:)), Tony avea chef doar de comedie..pana la urma ramanem 3: subsemnatu', Luiza si Vio, un alt coleg:)..si dai tata..
La ce mergem...hmmm, pai hai la Twilight, ca cica e misto, l-a mai vazut Lu' odata si e marfa...din pacate mai sunt doar 2 locuri:(..bine..mergem la My bloody Valentine...taman' la 22:15.
Ajungem la casa, pe la 19:30, dupa juma' de ora de stat la coada..si am magica idee sa intreb daca mai sunt locuri la Amurgului:)).... da, tocmai s-au anulat niste rezervari, si avem locuri centrale pe randul din mijloc...uhuuuuuuuuuuu:D:D:D
Frateee, nu pot explica cat am putut sa rad....tipa din stanga mea se amuza copios de dumele pe care le faceam noi, noi radeam de rasul ei....si ce sa vezi, cat ai clipi juma' de sala radea, dar fara sa stie de ce.. da' ras din ala sanatos fratica=)) Am ras cu lacrimi, pe cuvant, cu lacrimi... si totul a plecat de la un stranut al Luizei=))
Aaaa, filmul... hmmm..filmul destul de ok, nu am ramas neaparat impresionat, dar fie..a meritat:) Asteptam sequelul:P




Acum ce facem? Mergem acasa??? Nuuuuu, hai sa vedem si My bloody Valentine, si cum nu am mai vazut de ceva vreme un horror, am fost de acord cu Luiza:D... Vio a plecat ca e mai sperios din firee (nah, ca te-am spus:P), si am ramas io cu Lu':D
Nu pot descrie ce caterinca a fost si acum=)) Saraca Luiza nu cred ca mai merge la vreun film de groaza cu mine:)), da' de, cine a pus-o?:))
Filmul din fericire a fost O.K., iar finalul, desi nu extraordinar, a reusit sa ma surprinda ceva ceva:). Din pacate nu am vazut varianta 3D, dar mi-ar place la nebunie, numai pentru efecte:D, deci, vrea cineva sa repete experienta cu mine?:D:D Eu zic ca se merita:)

Primesc si mesaj de la Grape si Danutza (care a fost cu ideea?:D:D) sa iesim in club dupa concertul lui Vitas, la care au fost si ele (grr, i hate u 4 that:( ), dar cum gasca nu aveam cum s-o mai strang la 22:00, si mai aveam si biletele cumparate la film, am zis ca ramane pentru next time (azi?:D:D:D).





Si uite asa am vazut azi 2 filme, acceptabile, fara sa vreau:)
La Nasturele ala ciudat si la Triliardarul de caine slam nu am sa ma uit prea curand ca prea mi-au fost bagate pe gat si nu imi place chestia asta, sic!:P

Si maine mergem la Orange concept store...iuhuuu:D:D Hai sa facem gasca!!:D:D

Niciun comentariu: