miercuri, 11 martie 2009

De la Lume Buna

Da, proaspat intors de la intalnirea Lume buna.
Toti cei prezenti (mai mult de 25:P) mi-au lasat o impresie extraordinara, oameni foarte sociabili, amuzanti, creativi, si cu inimi mari:)
Ne-am distrat, am ras, nu am aflat ce-i fericirea, decat ce reprezinta pentru altii:)), dar macar am incercat:), dar cred ca cel mai important, am vazut ca se poate face ceva in bine daca vrei.:)
Si uite-ma pe mine entuziasmat cum nu am mai fost de ceva vreme, acum cand am gasit atata voiosie, veselie si dorinta de a face ceva frumos! Felicitari!
La multi ani cu intarziere Mihail!
Felicitari pentru realizarile tale si sper ca de acum incolo sa ma pot implica si eu activ in viitoarele proiecte.
Intre timp, ne vedem maine la roblogfest, sper ca Lumea Buna sa castige:D, succes!

Mi-am adus aminte ca am cont si pe Twitter intre timp:))

4 comentarii:

Anonim spunea...

pai poate il si folosesti acum :D hai ca nu e greu :p

justDan spunea...

l-am fol deja:P adica am inceput:))

Anonim spunea...

Ma bucur ca s-a scris despre mica intalnire a oamenilor buni :-).
Ma intristez ca eu n-am scris, si ca lume buna nici n-a fost macar in top3, dar eu zic ca la anu o sa castigam. Ramane de vazut.
Poate ne mai auzim pe un mess :P

Mihail Musat spunea...

Ma bucur sa vad ca te-ai simtit asa de bine alaturi de noi si sper si eu sa fii parte din echipa noastra de acum incolo :D

In seara asta dau drumul la anuntul de recrutare pe www.LumeBuna.ro :)