miercuri, 1 aprilie 2009

The Last One

Probabil ultima postare pe acest domeniu.
Spun ultima pentru ca mi-am schimbat casuta, iar noua adresa este:

http://insidejustdan.com

Stati linistiti, nu e vorba de o pacaleala de 1 Aprilie, dar acest post a fost necesar intrucat nu am apucat sa anunt pe toata lumea si vad ca tot primesc comentarii pe aici. Nu ma supar, dar prefer pe noua adresa, intrucat aici nu mai gasiti noutatile:P
In plus, rog pe toti prietenii mei sa-si updateze blogrollurile ca atare, cu noua adresa.
E inca in constructie, dar nah, sper sa va placa, daca nu, ghinion (pt voi:P).
Va multumesc tuturor!

6 comentarii:

Anonim spunea...

mai fa ceva la blogul nou nu ma lasa sa intru imi da eroare am incercat de pe 3 pc diferite si cu mozila si interntet explorer... sau macar e vina mea?

Andrei Meszaros spunea...

Da mai, bine zice, am incercat si io sa intru si-am fost drastic refuzat ! Ori ne primesti cu paine si sare, ori zi-ne ca mergem la alte bloguri la colindat ! :D

justDan spunea...

Api acuma sper sa mearga:D l-am mai periat oleaca:D
Si sper ca pita, slana si sarea sa va indestuleze:)
Si nu uitati sa intrati updatati cu ultimele versiuni de playere:P (flash, java, etc.)

Anonim spunea...

Hi, i just want to say hello to the community

Ana spunea...

We will miss you!

Anonim spunea...

I always emailed this blog post page to all my friends, since if like
to read it afterward my contacts will too.



Look at my blog post: kitchen cabinet